24 March 2011

Review Sahabat Blogger 4 :Munira Sajuti



Nengok nama nya pun tau agak2 dia ni asal nya suku mana? Wait a sec, I know that look O_o.

Inilah dia orang yang kedua saya tegur waktu masuk SB buat kali pertama. Time tu kecoh lagi tentang isu spam link.



Dialah yang gtau saya bagaimana sebetulnya nak letak link tanpa spam2 di post orang.
"Actually senang jek. Kalau kau nak post, kau buat je post baru, dan post link. Baru lah orang tak marah."

Dan nasihatnya saya ikut dengan senang hati. Hinggalah ke hari ni =)

Dalam SB, saya lebih senang panggil dia rasaksa. Sebab dia yang suruh. Sebab biar dia rasa dia besar, dia pernah gtau dia kecik. Tapi saya tak kisah pun bila dia buat2 ganas. Tau dah mcmana nak handle orang macam ni. HAHA. XD

Orangnya sebetulnya peramah, straight to the point, still maintain wanita walaupun rock-steady dan seriously, muka sama dgn my kazen.

Hari ni dia kata dia nak pakai baju kurung , sebab kata someone, rasaksa nampak comel kalau pakai baju kurung. Anda boleh bayangkan? Jap saya assist :

[bayangkan fiona pakai baju kurung]

OK cukup. Munira pasti lebih baik dari fiona ogre tuh. Ngee~

Blog dia ni sangat la simple. Dan sangat laju loading nya okay. Kagum. Tanpa perlu ada widget jam +kalendar (boleh tengok kat taskbar xyah susah2 pun), takde twinkle2 little-star-how-i-wonder-what-you-are-okay-cukup-Fahmi flashy, takde Flashbanner, dan paling penting, takde lagu autoplay. I like~ entri personalnya buatkan saya rasa baca Hanis Zalikha punya belog, except, Munirasaksa tak tunjuk gambar2 dia jenjalan shopping or makan sangat. Okaylah tu. Gambar kan buatkan BBians (broadbandians, buruknya term ni) reach usage limit dengan sangat cepat, termasuklah widget2 bagai tuh. kan?

Okay. Review tamat di sini. =)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails