19 June 2011

Bersama Datin Tyka: Kenangan Manis


Cerita tentang kenangan manis dan pahit? erm. kenangan manis boleh dikongsi. tapi kenangan pahit biarlah disimpan sendiri. Sebab kenangan pahit tu memang susah ditelan, dan selalunya libatkan orang lain yang tak patut dalam equation. Tak elok juga nanti terdedah aib~ =)

"Kenangan dahulu mendewasakan, mengajar erti kehidupan. Biar diduga derita, tabahlah sentiasa, semoga mendapat rahmatNya".

a)kenangan manis time sekolah? Hmm..
masuk aje tingkatan dua, terus market dalam bidang seni suara (kecuali nasyid) sampai tingkatan 4. Semuanya atas peluang yang tak disangka bermula, dari pendedahan dalam kelas Khas Kemahiran Al Quran. Dari situ, saya pernah  dipilih membaca Barzanji bersama-sama Sdr Suffian (Amrin) dan Sdr Hakimi (Harun) , ahli kumpulan Saujana ' skrg, sewaktu sambutan Maulidur Rasul.
Dari situ, berkawan dengan kawan2 hampir sekepala, belajar Multimedia dan term2 komputer, termasuklah Flash dan Photoshop. Dan membuka laluan menjadi Sidang Redaksi sekolah.
b) kenangan manis dengan ahli keluarga? Hmm.. let's see.
Kerap kali dipuji bila menjadi co-pilot dalam perjalanan di kawasan Kuala Lumpur dan sekitarnya. Dari umur belasan tahun, sehinggalah saat ini.
c) Kenangan dengan yang tersayang? Alamak. soalan cepuklemas Cepu Cemas.
Bila dipercayai oleh bakal keluarga mertua dan anak2nya... yang lain.

Hmm. cukuplah tu. Err, tak pandai lah nak bercerita bagai macamni. Saya lebih suka mendengar dari bercerita sebetulnya. XD

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails