10 April 2012

Minggu Suai Kenal

Minggu ini memang minggu suai kenal. :)

Tiba-tiba orang yang saya pernah kenal tapi tak rapat pun, sebelum-sebelum ini, jadi nak berbual.

Orang yang saya rasa agak reserved, semalam, boleh juga bersembang macam-macam perkara, dan bertukar macam-macam soalan.

Orang yang saya pernah kagumi dalam stadi sebelum ini, rupanya ada sisi 'sengal' yang saya baru tahu. #punbolehhh XD

To how many ears have I left my word, is not important as much as how much theirs have left in mine.
I just want you to know, that, those moments are , somewhat , important, to me, irrelevant of my existence to yours.
p/s: maafkanlah saya.  Kali ini mungkin entri2 masih personal, berikanlah sedikit lagi masa untuk saya berkongsi perkra yang lebih  bersifat profesional, dan procreational



Jika sukakan entri ni, do reward me with the ads below, ya =) Ada soalan atau pendapat nak kongsi? Jom, sembang2 di ruangan komen di bawah. Jom, jom!

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails