31 May 2007

Salam Terakhir... Untuk bulan May. huhuhu :)

Salam semua. Maaf sebab dah lama tak update blog. banyak perkara yang difikirkan, dan banyak juga perkara yang tak dapat dihuraikan. Banyak juga perkara yang telah terjadi, sepanjang dua bulan ni.

Pertamanya, saya dah pun terlibat secara total dalam bisnes door-to-door. Keduanya, saya dah pun mendaftar domain dan hosting. Jadi lepas ni akan menyambung langkah yang terputus sejak dari sekolah menengah dulu, untuk memiliki laman web sendiri (untuk tahun 2007, ditambah: yang mampu menjual).

Ketiga, saya akan berkahwin dengan yang tercinta pada tahun 2008 Disember. InsyaAllah. Jadi sekarang banyak perkara yang perlu diselesaikan :)

doakan yang terbaik buat saya. Dan saya pun mendoakan yang sama buat semua.

Kepada Aridz, xfahmix, erna, muslim, ajil, aisya humaira, awan badai, mekasih untuk lawatan korang ke rumah saya :)

sekian dulu. ketemu di kelapangan lain. :)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails