11 March 2009

Au Revoir



Minggu lepas, sebuah cerita akhirnya telah berakhir dengan senyuman dan gembira :)

Sesi pemerhatian kami untuk subjek introduction to Developmental Psychology melibatkan kami dengan generasi baru Malaysia, bertempat di Pusat Tuisyen Bahasa Inggeris , Sri Gombak, kendalian pensyarah saya, Pn Sharmini Abdul Karim.

Gambar ini adalah antara pelajar-pelajar yang terlibat sama dalam pemerhatian tersebut.

Hingga saat ini, saya masih mengingati keletah mereka. HIdayah dan Aiman yang mula-mulanya malu-malu, tetapi akhirnya susah nak melepaskan kami (baca: saya, hahah perasannya aku). Husna yang achievement-oriented (sangat! hehe), Iqbal yang suka menyanyi dan melukis (macam saya juga, mungkin sebab dia kidal juga, artistik seh), Dania yang cute mcm abang dia juga (Faris, bukan saya, hehe), dan Masturina yang mesra alam :P

Dalam gambar di atas, tidak mengikut susunan, adalah Iqbal yang sangat hijau, Faris, Husna, Dania, Dayah, Nisa', dan kakak kepada Husna yang tidak dikenali lagi, huhu.

"Selamat tinggal, selamat berpisah, buat semua yang teristimewa,
semoga kita berjumpa lagi, di lain masa, bermesra kembali.."

(tetiba teringat lagu nasyid kat SMAP ni dulu.. huhu)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails