05 May 2004

hari ni yang bes

lagu: Hidup bersama Ilahi.. HIJJAZ
mood: tenang

assalamualaikum! So.. hari ni habis satu exam... maharah kitabah wal qiraah. Esok pagi maharah kalam, lusa maharah istima'... tulat boleh balik.. yes! TAdi tengok dokumentari pasal kung fu kat Wudang. Bes gak. Dia citer pasal jade dragon, sorang budak pompuan yang terer kungfu, tapi akhirnya tinggalkan wudang pasal rindukan mak dia. Huu.. tetibe teringat lagu nowseeheart. "sayangi keluarga di situ bahagia!". Betul, kan? Dalam dokumentari ni jugak diceritakan falsafah Taoisme, Yin dan Yang. Diorang mempercayai bahwa Yin dan yang adalah segalanya. Bagi kita orang Islam, Allah adalah segalanya.
Tadi soalan punyalah susah. Tapi yang tak caya tu bila ustaz Azlan cakap final exam paper aku yang highest! fullamakatak....alhamdulillah la, kan? =) tapi kalau total dengan mid sem dapat 69. OK what? Aku target lulus je tapi dapat b- okay la kan? tetibe teringat kat syeikh amirul hamdi, kawan aku masa aku sekolah rendah dulu. Tah kat mana ntah dia ni. Start aku masuk SMAP aku terpisah terus dengan semua rakan rakan sekolah aku. Okeh... got to go! Akumz.

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails