28 November 2007

Cuti Yang Penuh

Cuti saya kali ni penuh dengan kenduri haji dan kenduri kahwin org2 penting di sekeliling saya.

Ada 4 orang Embah yang pegi Haji tahun ini, Embah Kasmin, Embah Timah, Embah Pairah dan Embah Jah.haraopnya mereka selamat pergi dan pulang :)

kenduri kahwin rakan saya di sekolah rendah, Baiduri Halim. Alhamdulillah, jodoh mereka dipanjangkan. Harap mereka dapat yang terbaik :)

Juga kenduri di tanjung karang, rakan baik di sek menengah, Zulfadli aka Ustaz.

Hai.. lambatnya nak menunggu 2008. Terasa lama :P

2 comments:

Anonymous said...

saya student uiam kuantan.. takde nak komen apa pun..just nak respon bila ternampak nama sr mimi iznita.. memang dia sgt best ngajar n english fluent giler... saya sgt suka sr mimi ajar.. kalau tak keberatan..sampaikan salam kami student dietetics kuliyah allied health sciences.. thanks a lot

Fahmi Mahat said...

ok hidayah. nanti saya beritahu dia bila kami jumpa di department. dgr katanya, sem depan (long sem) dia akan buat PhD :)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails