16 December 2009

Combo Hari Ini

1)PR dgn isu disiplin, BN dgn isu perpecahan. Mana lah rakyat nak menghalakan kepercayaan dan kerjasama mereka.
2)Kata-kata Sheikh Rahman 'Audah yg sempat dikumpul selama 10 minit pengiktikafan usai Zuhur hari ini:
1)walaupun negara ini penganut Islamnya beruntung kerana aman dengan rezeki, tidak seperti negara Muslim lain yang roti di tanah pun direbutkan, ia tidak bermakna kita patut membiarkan saja kemungkaran di sekeliling dan meletak tanggungjawab pada authoriti Islam.
2)sama ada melalui kekuatan, kata-kata, anggota dan darah, kita wajib melindungi n memartabatkan Islam..dan mencegah kemungkaran.
3)brgsiapa y ada kelebihan intelek, ia hendaklah bersedekah dgn kelebihan itu pd org lain, cthnya:blogging, berbincang, dsb..kerana ia adalah kewajipan kita sekarang ini, kerana kita sedang dalam pjalanan membentuk ruhuljadid islami di kalangan generasi kita, dan generasi baru.
Ok.nak ke kelas.yosh! :D

4 comments:

Anonymous said...

Sometimes, its easier said than done, aite?

(^_^)

UKC2002

Fahmi Mahat said...

true. tolong ingatkan@tegur saya k..hopefully saya terus mampu buat apa yang saya cakap.. and cakap apa yang saya buat :)

Azihan Aripin said...

Aku pun ingin berkongsi..dan kini aku ada blog sendiri.. Menegur?? Ko adalah insan yang boleh menerima teguran.. Aku berbangga berkawan dgn mu!!! Tp ko juga tegur gak aku.. Jauh dimata dekat di hati.. Selalu Nampak, Bosan.. Jarang Nampak, Rindu.. Kadang2 Nampak, Senyum dan Berlalu.. Wah blah dulu.. Lulululu...

Fahmi Mahat said...

begitu yer, en azihan :D

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails