12 November 2009

Sahabat Sejati

Kerana sebuah persahabatan, manusia boleh doa mendoakan. (dan tak putus2, malaikat mengaminkan, 'wa'alaika, wa'alaika).

Kerana persahabatan, manusia mampu mengenepikan rasa lapar, semata2 menunggu menu yang diorder sahabat lain, sampai.

Kerana persahabatan, manusia mampu tertawa bersama dan bersedih bersama.

Sahabat sedunia, harap2nya sahabat di akhirat juga.

Kalau kau benar2 sahabat, izinkan aku menegur, bila aku rasa kau overboard.

And likewise.

Sebab sahabat menangis mcm kau memang susah dicari.dalam 4 tahun, kau yang kedua.

Kaulah sahabat dan teman sejati. Jangan serik kawan dengan aku.
P/s:tahniah sbb dh abes xm.aku tggu mggu dpn dgn debar.
P/p/s:thx ajak aku tgk surrogate td.haha.

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails