12 March 2010

Kaspersky Internet Security 2011 Promotion Student Price

Kaspersky Internet Security 2011 diakui ramai sebagai antivirus yang tip-top. Meskipun Kaspersky Pure minimalist interfacenya, overall KIS ni lagi puas hati pakai . Kenapa?


1) Dari segi perlindungan, heuristicnya lebih baik berbanding KAV 2011 dan KIS 2010, dalam pengalaman  sendiri. (abaikan keyboard virtual kalau korang memang tak suke menaip dengan mouse )

2) ada feature auto scan untuk removable drives. Maksudnya, bila masuk je pendrive atau external hard disc, kita boleh terus execute scanning, tak perlu dah nak right click bagai untuk pilih scan. (cuma perlu ubah setting sket). Dan boleh customize pulak tu,  sama ada nak full scan, atau quick scan. 

3) Dari segi database update pulak, dengan connection 384kbps yang stabil,  (bkn kejap ada jap takde), kita cuma perlukan sekitar 15 ke 20 minit saja untuk update. Memang beza dengan kaspersky version 2010.

Nak cakap banyak pun takde makna lagi, bila dah sendiri cuba baru anda akan tahu. Takpun, cuba google "world best paid antivirus review" tanpa quotes =)

Kenapa lagi best kalau beli dengan saya? 3 4 sebab :

1) Kalau beli single user dari kedai, cecah RM60+. Kalau beli online dari antivirus.net, dan renew key, dia caj RM50+.

Tapi dengan kami? Hampir separuh dari harga asal. Kalau kira bayaran ansuran setahun ikut hari, sehari tak sampai seposen pun.Currently ada promosi lain, tengok number 4. =)

Cuba bayangkan kalau korang leh  beli McProsperity dengan harga separuh hari ni. Agak2 korang nak beli hari ni ke nak tunggu esok? Ngee~

2) Dapat mengeratkan hubungan silaturrahim sesama kita. Kalau beli kat kedai, biasanya diorang memang nak untung, so people-touch tu tak berapa nak ada sangat. lagipun customer diorang ramai, mana la diorang sempat nak ingat semua.
3) Key akan dihantar terus ke phone. Tak perlu dah susah2 nak cari nak masuk key yang mana satu. Korang cuma perlu taipkan key tu ke box kat screen nanti. Itu je.

4) Derma sambil beli. Buat masa ini, setiap pembelian unit KIS dengan RM40 melayakkan anda untuk menyumbang RM5 kepada Tabung Japan Relief. Kalau korang tak kisah bayar kurang dari 15 sen untuk sehari, untuk satu tahun, dan dapat peluang menyumbang pada mereka yang memerlukan, apa salahnya beli dengan saya. =)

Kalau minat , hantarkan FM KIS  kuantiti lokasi korg nama ke  0132002169. Once dah confirm, hantarkan bayaran ke salah satu dari akaun bank berikut:

a) Maybank : 151043978140 Nurul Fahmi Mahat
b) Muamalat : 14030044745720 Nurul Fahmi Mahat

selepas bayar, hantarkan SMS bertulis waktu , lokasi dan cara pembayaran, contohnya, 2/3/2011, 4:33 PM, Maybank2u, Wangsa Maju. hantar ke number tadi juga

Then kami hantarkan key anda. Senang? Takde yang lagi senang dari ni insyaAllah. Mai2 beli dengan kami~ =)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails