13 July 2009

Selamat Datang Semester 1 09/10

Alhamdulillah. It feels really great to be "home."

....................

"Home? bukankah awak dah kat UIA?"
"Iya. Saya rasa saya lebih "belonged" kepada UIA dan tempat belajar saya yang lain berbanding rumah sendiri."
"Kenapa? Awak tak seronok duduk di rumah? Bukankah lebih akrab dengan famili sendiri?"
"Seronok. Tapi saya lebih seronok di tempat belajar. Sebab.. saya dekat dengan sumber yang saya perlukan. "
"contohnya?"
"saya dekat dengan library. Saya dekat dengan bilik kawan-kawan yang saya selesa berkawan. Saya dekat dengan ITD.."
"Dan....?"
"Dan saya dekat dengan awak. Itu ke ayat yang awak nak saya sebut? Haha. Gurau. Maksud saya, ... dan saya lebih akrab dengan semua tu dari rumah saya sendiri. buatkan saya rasa saya wujud. Rasa minda saya berkembang. Rasa dihargai. Bagi saya, itu yang paling penting."

.......................

I'm more then ready to continue the momentum. Yosh~!

p/s: Pedulikan mata-mata yang sinis. Pedulikan mulut-mulut yang mengata. Yang penting, saya tahu ini masanya untuk menebus apa yang pernah hilang.

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails