01 April 2009

Sepi Tak Semestinya Sunyi

"There's something you can't buy. For everything, there's Mastercard."

Alangkah bagusnya kalau saya boleh tukarkan ayat tu kepada ini:

"There's something you can't write. For every word and ideas, there's Blogger."

Hm, lately terlalu banyak perkara yang saya rasa sangat best, tapi tak dapat nak diceritakan. Atas sebab:

1) Riak-riak emosi berubah begitu pantas, dan neuron saya tak dapat nak mengkodkan setiap emosi tersebut menjadi patah2 kata yang tersusun, walaupun huruf keyboard hanyalah di hujung hari saya...

2) Privacy saya telah dicerobohi, sebab ada orang yang bercerita (baca; membawa cerita yang bukan2)tentang saya, dari blog ini. Siapa makan cili, dia lah rasa pedasnya, takkanlah rasa manis pula.. Anda yang disana, jangan fikir saya tak tahu, lalala

3) Saya tak rasa begitu teruja untuk memberitahu semua orang tentang apa yang saya fikirkan kebelakangan ini. Entah kenapa ia tak seperti sebelum ini.

4) Saya ada hobby baru yang agak interesting dari menaip dan menulis: melukis digital di photoshop untuk artwork collection di Deviant Art dan project mini saya untuk tahun 2009. (mini la sangat, huhuh)

Kendatipun, saya masih membaca blog2 anda semua. Yang itu jangan dirisaukan. RSS Feed kan ada? Walaupun tak update baca di link2 blog anda, saya masih baca di RSS Reader Google.

Ala kulli haal, Ma'annajah untuk yang berjuang, dan Ma'assa'aadah untuk yang bakal berwalimah. Hai la bulan 12, hai la bulan 12~ (lalala)

p/s: Cop! Saya nak jual tagline tu kat Blogger. Agak2 dia punya bayaran boleh sponsor saya kahwin ke ek? hehe~

2 comments:

mira said...

poin no 2. nanti cerita kat mira. uih, rahsia² pulak~ :)

Nazz TM said...

Itu la kehidupan kan fahmi..kite pun selalu rase cam tu jgk..

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails