10 August 2008

tag ke ni~

TaG DR iN

1.nama-nama timangan oleh org tersayang

+adik beradik panggil Along, dak2 kecik panggil alongfahmi, dak2 bawah umur dlm support group panggil abgfami,
yang trsayang~? panggil aku abang la, apa lagi, hihihi (gatalnya aku)



2.anda seorang yang...

+kononnya low profile, tapi keadaan slalunya memang membuatkan daku menonjol

+mudah memulakan bicara2 dan kata2.

+sweet~ (orang la kate, aku tak kate)

+metabolisme agak tinggi. so, kurus gak ler



3.insan teristimewa. describe apa yg membuatkan dia terlalu istimewa di

mata anda.

+alamak... rahsia2 hehe



4.makanan favourite anda

+tomyam+nasi putih+telur mata
+nasi ayam kat kafe kolej aku, pergh!!

+maggi asam laksa

+maggi goreng indomie hijau


5.favourite color

+blue, dark blue, light blue

+green flurouscene

+dark turqoise, dark magenta

6. sikap yg membuatkan anda stress

+orang naik kenderaan lawan arus kat jalan yang satu hala. apa punya mangkuk punya org

+org yang jumpa kita bila susah jer



7. 3 bende yg mesti ade dalam handbag anda

+handbag? kejadahnya aku nak pakai handbag muahahahah


8. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??

kali terakhir? entah. maleh nak ingat, sakit hati



9. tag 5 rakan anda

saya takde kawan, hihihi .. haa. yelah2..
+mirakimura
+mel
+izmil (s0ri la bro, skali lagi kena main menda ni, bleh hlangkan stress per)
+ajil
+farahani KICT SRC huhu

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails