04 August 2008



Jumaat, 1/08/08





Jumaat yang kalut. Jam tiga menyaksikan seorang budak lelaki terkedek2 berlari dari area Masjid ke ITD untuk mengambil excuse letter untuk absence from class untuk dua hari (rabu dan khamis). Kemudian budak lelaki ini, (masih terkedek-kedek, dengan dua beg merah, satu di depan dan satu di belakang), bergegas pula ke library motorcycle parking (mencari orang yang boleh ditumpang). Hatinya smakin berdebar2, kerana 3.45 bas akan bertolak dari Greenwood.




Plus minus, akhirnya jam 3.50 ptg, budak lelaki ini, (masih terkedek2 lagi ) sampai ke Greenwood.


Dan selamat menaiki bas transnasional. Kuantan, here I come!!!!


Sampai ke kuantan jam 7.45. Turut bersama sampai ke sana adalah kawan baru, Zul, Engineering Mecha. Solat, dan turun makan di kafe mamak :P




Jam 8.00, berjalan2, di East Coast Mall bersama yang tercinta :P




Banyak bangunan baru yang dinaikkan, sejak kehadiran saya ke sini beberapa bulan yang lepas. Seperti ayahnya, mira juga mengomel tentang pembangunan di Kuantan yang tidak begitu menarik untuk tidak dikongsikan bersama.




Shopping complex dibina tidak kira tempat. Sedang aspek pembangunan lain tidak pula diambil berat. Memang lah parking space ada, tapi berbayar. Dan, untuk apa dilambakkan pelbagai shopping complex di bandar kuantan, sedang di kawasan luar bandar, banyak lagi jalan raya yang tidak berlampu?


Kami bergambar di dalam East Coast Mall. Hehe, macam2 gaya pun ada :P







Setelah puas berjalan ,sekitar jam 11.30, kami bertolak ke Kota Bharu pula. Ni la gambar2 dalam bas Mutiara :)






Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails