17 September 2011

Mencari Diri IXIII: Milo Mc Flurry

Usai lari dari rumah mencari penghilang bosan, sampai di Wetex, sejam lambat sebab kunci keta buat2 menyorokkan dirinya, (dari muka mu yang  tersenyum aku tahu kau mahu marah), kami berpusing di dua kedai mencari Casio hadiah untuk someone special buat yadz. :P

Siap beli barang, sebab parking sejam ada baki lagi 35 minit, (sekejap je rupanya cari hadiah bila ada duta Casio tak legit #perasann), Yadz buat pengumuman menggemparkan. Dia offer saya makan fast food. Okay. =_=

Apa yang saya makan adalah:
Mc Flurry Milo memang kelass!

Sama ada saya memang suka milo, atau memang mcflurry ni memang sedap.

Waktu saya diberi pilihan untuk makan apa oleh Yadz, saya dah jeling siap2 iklan mcflurry tu dari luar.

Sebaik saja dapat order, tak sempat lagi  Yadz bawak makanan saya, saya dah pun duduk siap2 menikmati mcflurry yang wow tu.

Apa rasanya?

rasanya sejuk (of cos lah Fahmi), milo, dan rasa biskut-biskut oreo sikit, plus rasa manis susu. OH EM JAY. Serius memang sedap!

gembira lah ni dapat mcD dari yadz ea , he3 =_=





Jika sukakan entri ni, do reward me with the ads below, ya =) Ada soalan atau pendapat nak kongsi? Jom, sembang2 di ruangan komen di bawah. Jom, jom!

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails