11 March 2012

RATU : Satu konklusi Filem Kita

Seputar poster yang saya desigkan untuk mencari kekuatan diri design semula ,untuk Aneng Hitchies, saya terasa terpanggil untuk berkongsi rentetan dari post gambar itu tadi.

(Tentang apa tu, Fahmi?)

Poster ini asalnya adalah poster mock up, ia menggunakan konsep dan idea dari RaOne, Tapi saya buat jadi lain, sebab saya .... masih sedikit demotivated.




Bersambung dari poster, selepas di post di WeLoveArts, tempat saya kongsikan design untuk kritikan dan komen, saya bersembang-sembang dengan retis NurDani sementara mengisi ruang stadi buku baru beli pagi tadi di Amcorp. Buku apa? haha.. marilah ke Wall saya. (Review buku, saya akan postkan lepas saya sudah baca. )

(apa yang jadi, Fahmi?)
Nak tahu?


Klik Untuk Tumbesaran :P

Pointnya lebih kurang sperti yang pernah saya tuliskan dalam entri sebelum ini di sini, di sini dan di sini . Cuma, kali ini ia lebih menarik sebab agak kita compare dengan blogger  cum designer yang juga hampir sependapat.

It feels good , too. =)

p/s:Poster tu dah macam cover Novel. Err.. macam best juga kalau buat novel prelude untuk filem ni kan? hehe.. =)






Jika sukakan entri ni, do reward me with the ads below, ya =) Ada soalan atau pendapat nak kongsi? Jom, sembang2 di ruangan komen di bawah. Jom, jom!

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails