07 February 2012

Design Latest

Desktop Wallpaper 1024 X 768 : Klik untuk Tumbesaran

Dalam Design ini saya cuba incorporate teknik gambar untuk bahagian otak sedar dan bawah sedar yang berbeza. Ia berdasarkan teori bahawa

Otak Sedar dan Otak Bawah Sedar menangkap Maklumat yang Berbeza dalam setiap Gambar yang Dilihat.




Ini adalah eskperimen kedua saya dalam menggabungkan design + teori psikologi kognitif. Mudah-mudahan dengan elemen yang cuba diserapkan, Akademi Mutawwif dan Training Consultancy mampu mencapai Misi Dan Visi mereka bagi tahun 2012.




Flyer / Muka Depan : Klik untuk Tumbesaran

Flyer  Muka Belakang: Klik Untuk Tumbesaran



Dalam header Zamani84, saya meminimalkan pergerakan , untuk memfokus pada effect cahaya. Inilah juga kali ketiga saya menggunakan vectorized colouring untuk objek selain teks dan kartun, iaitu pada kapal terbang MAS.

Dalam Header Apam PolkaDot, pergerakan molekul asap saya cuba untuk emulatekan dengan baik. Anda mungkin perlu ke site utamanya untuk melihat effect asap itu dengan lebih baik.



Berminat? Jom, tempah dengan saya! Hubungi saya di facebook.com, ya! =)








Jika sukakan entri ni, do reward me with the ads below, ya =) Ada soalan atau pendapat nak kongsi? Jom, sembang2 di ruangan komen di bawah. Jom, jom!

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails