01 February 2012

FB Page for Biz : NiloufarShoppe

Klik untuk Tumbesaran XD
Template FB Page for Biz yang terbaru saya siapkan adalah untuk Biz NiloufarShoppe. Jemputlah Like untuk dapatkan content keseluruhan ya!

Saya cari mood untuk Fb Page dulu, sebab lagi senang dari template codifying. Templatenya sudah 87% disiapkan, tinggal Flash Header, Banner, dan coding untuk Item. Lepas Siap baru saya release linknya~ =)

(Apa tu NiloufarShoppe, Fahmi?)

Oh, sorry, lupa pula nak explain. Nak tahu? Jom!

NiloufarShoppe ini adalah blogshop kelolaan Faradilla Hamdan. Menjual produk-produk berkaitan wanita dan kecantikan dari new line up 2012 Victoria Secret, Niloufar dan namanya ini dilhamkan dari wanita tercantik dari timur tengah yang ikonik.

Jika di Jepun ada Sakura, Niloufar adalah juga nama lain bagi teratai, yang juga punyai siginifikan pada wanita, khasnya wanita di sebelah Timur.

Menggunakan sistem yang sama seperti One Secret Scent, ia memiliki Fan Gate sudah tentu untuk menambahkan keberkesanan Like Facebook yang Viral. Bukan itu sahaja, ia juga punyai command Send, agar Fan yang Like juga boleh Send kepada kawan2 lain.

Dalam kurang dari 1 bulan, berdasarkan kepada keupayaan Facebook, sistem Insight akan saya gunakan bersama Like & Send, dengan kod promosi. Contohnya, Likers yang paling banyak convert dari butang Send kepada Likes yang seterusnya, boleh menerima kupon promosi , sebagai contoh. Ini akan saya modify agar virality Page bertambah. Dan Ubah suai ini akan berlaku secara perlahan2 kepada semua FB Page yang pernah saya designkan.

Inginkan FB Page for Biz seperti ini? Hubungi saya di Facebook.com! =)

p/s: Err.. Page ni takde kaitan dgn Neelofa ya... XD




Jika sukakan entri ni, do reward me with the ads below, ya =) Ada soalan atau pendapat nak kongsi? Jom, sembang2 di ruangan komen di bawah. Jom, jom!

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails