10 February 2011

Review Sahabat Blogger Episod 3


Ery >  http://lapinkyery.blogspot.com/


Or so it goes the name. =)

So, setelah katanya saya memenangi offer untuk menontong wayang percuma (2nd time dapat tgk free nih) tanpa sebarang contest, teruslah kita set masa nak jumpa.

Mak oi, jalan nak ke Puncak Jalil sangat ...stress. okay? XD

Pada awalnya cadang jumpa di KLCC, tetapi akhirnya... kami telah menonton di Mines instead, atas sebab2 yang tidak disangkakan tidak dapat dielakkan. Tak dapat Shaolin, Yogibear pun okay aje. =)

Ery orangnya baik2 aje. Amik course Kimia di UKM., final year final sem (pawa kut.. respek2 ).simple thinking person, to most extent. Tapi juga kritikal in some ways.

Ery dari gayanya tak suka cari pasal dgn orang, tapi kalau dengan orang yang suka menyakat dia, sila bersedia untuk dihempuk dengan barang yang dia tengah pegang. Klu currently at that moment dia tengah pegang barang mahal tu, mungkin la lambat sket nak kena.. haha =)

Bila tengok di blog, Ery juga seperti kebanyakan blogger di SB, menulis dari hati, bila ada bahan untuk dikongsi. Lately dia mengadu agak bosan so kurang nak update sangat.

Blog Ery ni juga memaparkan going-around (betul ke term ni haha) yang dia pegi merata2, juga review filem. Banyak la gambar2nya, korang baca jek. Syok gak. =)

ayat takleh dilupakan : Kau cakap beriya la weh, dengan bunyi + gaya tangan , perlu kee!~ (dengan nada tinggi yang annoyed) - reaksi : terkejut dan nak gelak kuat2 tapi tak jadi .... untuk 3 saat. bwaahaha

2 comments:

Unknown said...

feewitt. kihkih.

complicated cane tu?

Fahmi Mahat said...

nak jugak feweet. yelah jom feweet sekali.

fewweeeett~ haha (serious terasa mude ok. he)

complicated? bila chek kata hang complicated?

cheq kata, hang simple minded, in most exteng (bhs ganu),

tapi kritikal. kritis la gitu...
means komen tu berasas la. takde la nampak cam menuduh jek. =)

yelah, katanya hang ni dak kimia, dak kimia biasanya pemikiran saintifik.

so pemikiran saintifik ni biasanya berasaskan dalil.. bkn tuduh kosong.

fhm kah?=)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails