08 February 2011

Review Sahabat Blogger Episod 2



Satu nama yang unik. Orangnya pun manis.

Mula2 jumpa di Wangsa Walk hari tu, ingatkan beliau datang dengan Nisa. Oh. Silap. Rupanya itu Widya adiknya. Sebab dari jauh Widya dan Nisa nampak sama saya belum pernah jumpa lagi Nisa Kay.

Wirda yang saya kenal setakat ini, adalah seorang yang fotogenik, suka main bowling, dan off course sangat suka bergambar. lagi2 bila dengan KSP (hehe.... en BurungMan dan FH sila jangan jeles dengan mereka okay LOL).

Wirda orangnya nampak hebat. Tapi bila dia senyum, macam boleh nampak apa yang ada jauh di sebalik senyum tu. Teringin nak tahu kenapa camtu, tapi .... nanti KSP jeles pulak, Wakaka lain kali lah kut. =)

Melihat kepada blog beliau, Wirda boleh dikatakan suka bercerita dan berbual. Tapi beliau tidak berbual sangat dengan saya, mungkin kerana saya penyegan orangnya [segankah sebenarnya aku? entahlah mungkin juga beliau yang segan].

Ayat tak boleh dilupakan: "Kahwin!" (bila KSP tanya pada Widya adiknya lepas SPM nak buat apa, dia tolong jawabkan) XD



Time kami turun dari tangga ke arah A&W, beliau dah melambai2 dari jauh ala2 kami kuar pintu airport KLIA ke tempat menunggu plak dah. Adoi.

CB ni memang mudah mesra sangat orangnya, belajar di KUIS (baru sampai ke KUIS beberapa hari lepas, jadi dah tak keliru da).

Juga suka wat2 tacing dan biarkan BFnya cemas. Nasib baik Syam ni cool orangnya gak, (siap offer nak coachkan KSP yang tak berapa nak main bowling , yeye jek... hehe. Tapi memang power pun, buat bola spin rileks jek) takdelah nak cemas mana =)

Blog CB, banyak cerita tentang diri sendiri, tentang apa yang ada dalam fikirannya juga. Biasa2, mungkin belum begitu kritikal =) Tapi header blognya cantik okayy... suka tengok =)

CB juga,dari luarannya, nampaknya memang peramah, mungkin ada hati yang sensitif tapi buat2 kuat, dan suka mengambil gambar dari diambil gambar. jadi en Syam, sila consider untuk hadiahkan DSLR ya! hehe

Ayat tak boleh dilupakan: "meh la wirda meh duduk sini meh.. ololo malu2 pulak" semasa offer Wirda duduk sebelah nya. Masalahnya Wirda sebenarnya nak duduk sebelah KSP haha tempat tu tak lah luas mana pun... =)

2 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

byknya nama KSP !
HAHHAA

Fahmi Mahat said...

itu sudah mesti~ untuk bg naik page rank katanya , so klu google KSP page hamba akan naik rank di google... wakakaka :D

so,
amacam, KSP, okay tak aku review Wirda utk hang?? hehe =)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails