08 February 2011

Review Sahabat Blogger Episod 1



Kirin ni masih belajar di Unisel cawangan Bestari Jaya (so siapa2 yang mahu terjah, sila cari beliau di Unisel yang betul yea... hehe). Berbekalkan ayat power + suara power, beliau menjadi popular dengan begitu cepat serta mendapat perhatian dari admin2 SB... juga gadis2 blogger yang agak hot juga. XD

Blog beliau banyak juga menyentuh tentang pendapat peribadi beliau tentang isu semasa, so sedikit sebanyak, frequency kami boleh dikatakan sama jugaklah =)

Sewaktu ditemui buat kali pertama di Wangsa Walk, Kirin adalah kategori manusia yang mudah mesra, bercakap + berfikir pantas, dan dari key suara nya ketika berbual kita mampu tahu dia antara pemegang aliran seni suara (baca: geng karok LOL). kan kirin kan... =)

Ayat takleh dilupakan : "aku tak pandai bowling dowh" , tengok2 dia strike dulu. cet. haha >_<



Kyerol adalah salah sorang student programming yang kewl, tak sangat macam budak yang terer computer, tetapi down to earth dan juga, seperti KSP, mudah mesra dengan orang yang baru dikenali. Beliau masih di dalam proses penyembuhan dari accident sejak 4 bulan lepas, dan katanya, sedang berjuang memenangi kes bulan 6 nanti. Mari kita doakan moga2 beliau menang kes tersebut

Kyerol memiliki suara yang bertenaga, personaliti yang atractive macam matahari (jap2, matahari attractive ke), dan kamera yang hebat... juga dibekalkan dengan rupa (baca: rambut dan mata bulat LOL)yang mampu menawan sukma gadis2 di luar mahupun di dalam SB. hehe.. (oi aku da puji ni, takkan xde pape kut)

Sewaktu ditemui buat kali pertama juga di Wangsa Walk, Kyerol lebih kurang macam dalam SB juga. So kita boleh andaikan beliau ini jujur orangnya, tak bermuka-muka sangat. Kita juga boleh andaikan, bila beliau memberi pujian, beliau bukan membodek, coz he's got nothing to lose, watpe nak bodek ye dak~ =) *thumbs up

Blog beliau, Kaif AMB, memiliki tarikan tersendiri. Lihat saja pada profile descriptionnya. Lihat juga pada Page2 di atas, kita akan tahu bahawa Kyerol adalah manusia yang hidup dengan seni dan dalam seni.

Dari blognya juga, kita juga akan tahu Kyerol adalah kategori manusia yang tahu mengenang kebaikan orang2 di sekelilingnya, juga menghargai ahli keluarga nya =) buat gadis2 juga, kalau nak tahu contoh lelaki yang baik, mereka akrab dan mesra dengan ahli keluarga sendiri.

Ayat takleh dilupakan : "Oi Fahmi, jom kita duet lagu Mawi, aku Mawi kau M Nasir" hahaha XD

4 comments:

munGe سلواني said...

mak suke sgt...erk! hehe...

KyêrulL said...

aaaarrrrrggghhhhhhh!! TERHARU kuasa 2 orang disini hehehe ^.^ thanks fahmi.. thanks sgt² nanti kite lepak lagi.. di sunway pyramid plak.. ko wajib JOIN sebab kena ade geng KAROKE hahaha..

Fahmi Mahat said...

salwani munge2..... like jugak! tada~ hehe.. terima kasseyy gak =)

kyerol, sama2~~ !! :D
aku mewajibkan diriku untuk JOIN jugak sunway nanti sbb nak lawan karaoke KSP + Wirda, ko + Nisa K, tapi aku takde partner lagi.. hahaha

~Kirin Selama Perak~ said...

KSP xpndai mnyanyi.
ari 2 hentam ja la.
adoyaiii
:)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails