29 April 2011

Berkreatif Di Flash Header: Next Design


Watak Kaito Kid adalah watak yang tak asing dalam hidup saya. Arch-Nemesis kepada Conan Edogawa atau Kudo Shinichi dalam siri Detective Conan, Kaito Kid mungkin adalah watak diinspirasi daripada Hekichi Kaijin 20 (Kaijin with 20 Faces), pencuri licik yang sangat hebat dengan teknologi penyamaran dan escape.


Jadi apabila Haris Kaito meminta saya membuatkan flash header, saya cam terpana jap tengok blog dia. Smart gile! Hasil tangan syed graphix memang jarang mengecewakan i guess~  :)

Flash Based Content Kami di FlashFave.com telah dicalonkan dalam Social Media Business di Social Media Awards 2012. Tunjukkanlah sokongan anda kepada industri design tempatan di sini!

Dan hasilnya, saya juga mencuba menambah kehenseman blog dia. Saksikanlah!


Sorilah, saya dah teriklankan header awak dulu, bro~ Sebab excited sangat~!!

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails