03 May 2011

Apa Ada pada Follower #200


Wooo~
Maybe achievement ni tak lah seberapa sangat , tapi pada benchmarking saya, serious, tak sangka sangat2, da ada lebih dari 200 followers.

Terima kasih pada sang follower-sang follower semua ~ =)

Sebetulnya itu bukanlah fokus utama entri saya kali ni. Tapi saya sebetulnya nak highlight kat sini :


Shaherah

Inilah follower ke 200 blog FahmiMahat~! =)  
kagum gak dengan shaherah ni. Satunya, sebab, blog dia follower lagi ramai la of course kan =) 

Lagi,  sebab dia kategorikan entri2 dia. Saya suka blog yang ada kategori, kita boleh tahu entri2 kelompok yang menarik untuk diclick. 

Sebab bila buat macam ni, page rank memang mudah naik, sebab adanya aktiviti clicking dalam site sendiri, bukan clicking yang membawa pengunjung keluar dari site.

Lagi, saya suka sebab blog Shahirah ada dropdown hover kat "jom komen, tweet2 dan about me" apa semua tu. Innovatif dan jimatkan space. Saya masih belajar nak buat lagi tu, tak terbuat2 lagi =)

Cuma personally, saya rasa blog dia ni nampak seram (gothic kut) sebab warna merah dan hitam. Mungkin ini warna kegemaran Shahirah kut? kan=)

Jom kita bagi hadiah surprise kat dia~!! =)

Tadaa~!
Pada Shahirah, nanti click sini untuk grab code yang asal, dan letakkan di blog ya? klu tak sure nak buat mcmana, boleh add dan PM saya di Facebook okay!

Pada readers2 lain (ramai ke readers sebetulnya? :P ), selalu2 lah jenguk blog saya dan Shahirah yea. Jom, Support Malaysian Bloggers~! =)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails