18 May 2011

Mencari Diri: Hilang Dalam Masa

Berhenti di sini,

dan ku melihat ,

dalam geluk masa ini,

hanya ada aku.



Dalam bayang-bayang masa yang pegi,

aku lihat kamu.



Dan dalam masa yang akan datang,

jua aku lihat kamu.



soalnya,



...



Adakah kamu mampu lihat aku,

atau aku hanya dihujung matamu,

dalam pandanganmu pada insan yang

mungkin lebih unggul dari aku?



Mungkin aku tak bisa,

dalam semua perhentian masa hidupmu,

tapi tidakkah aku ini pernah ada dalam hidupmu?



Mungkinkah sudah cukup aku dalam masa silammu,

tapi aku rasa aku masih perlukan kamu.



Janganlah pergi.










AAAAARRGGHHHHH~~~!!!!!



Asal melankolik pulak malam ni? Kan baru je lepas main badminton, tapi kenapa rasa tak happy? :D



Berkreatif di Flash Header : V (boleh pulak buat dua tajuk dalam satu post)

Ni header yang dah siap hari ni pulak~ Jom2 tengok~! =)




izlanhoihoi.blogspot.com










chentahatyaliaafiq.blogspot.com







akueddie.com (re-edit)













Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails