11 June 2011

Cerita Berlagu


Mati aku mati, bila aku rasakan cinta terhalang. Kenapa? Hadirnya orang ketiga yang umpama toksik.

Bila aku tanya kenapa kau tak mahu angkat call lagi, kau katakan rindu terhenti. Sedangkan aku, setiap malamku derita merindu kamu.

Dulu, untuk kamu, aku lukiskan Graffiti Cinta. Tapi kau berikan aku Noktah Cinta. Bengang aku dibuatnya!

Pernah aku katakan kau adalah cinta terindah.

Tapi akhirnya aku mengerti. Aku bukanlah kasihmu.

Apapun, yang terjadi, terima kasih cinta, sebab masih jelas, kau takkan pernah terganti seratus peratus. Aku ternyata harus memilih untuk tidak bersama lagi. Jadi, aku harap, kau akan izinkan ku pergi.

(bunyi tapak kaki menjauh, dan kian menjauh... )

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails