15 January 2012

MEGA GiveAway BlogJump Gadget

Update untuk MegaGiveAway AZ dan FM hari ni~ =)

Sungguh saya teruja tentang giveaway ni. Banyak perkara baru yang saya pelajari. Harapnya peserta begitu juga. susah payah nak Like dan Follow, then tinggalkan komen membina untuk blog saya dan AZ juga.Kan?

Jadi, buat penghargaan bagi semua peserta MegaGiveAway, saya telah siapkan part I gadget BlogJump.

(Apa kebaikan gadget ini, Fahmi?)



Gadget ini menghubungkan blog peserta dengan blog peserta lain, tanpa sebarang link berbalik ke fahmimahat.blogspot.com atau amalinazainal.com.

Jadi, peluang anda untuk mendapatkan fresh new visit stiap hari adalah sama cerah. Lebih cerah, jika anda turut bagitahu kawan2 yang anda tag sebelum ni juga, untuk letakkan gadget ni di blog mereka =)



Jadi, apa tunggu lagi? Jom, letakkan di Sidebar anda, mengikut kreativiti masing2 ya?






Anda cuma perlu click button di bawahnya copy text di atas, untuk tambahkan Gadget ke Blog Template.

Semoga trafik ke blog anda juga akan melantun-lantun dengan gadget ni. Oh ya, siapa-siapa yang minat gadget macam ni, untuk tujuan personal mahupun giveaway, anda boleh hubungi saya di Flashfave.com atau terus ke Facebook saya ok? =)


Part II akan diupdate seterusnya sebelum lusa, insyaAllah. =)







Jika sukakan entri ni, do reward me with the ads below, ya =) Ada soalan atau pendapat nak kongsi? Jom, sembang2 di ruangan komen di bawah. Jom, jom!


Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails