16 January 2012

MEGA GiveAway Latest Update

Dato' LCW dah pun menang dalam Terbuka Malaysia Maybank Proton against Kenichi Tago . Hampir Rm300k juga dia dapat dalam seminggu ya?
Sampai pengulas pun komen, ' kalau seminggu memang boleh dapat tu, saya nak tanya... ada kerja kosong tak?" Saya gelak sorang-sorang depan TV macam orang gila. #ade2jelahKaoFahmi

Sebenarnya nak update something tentang GiveAway pada anda reader sekalian, juga kepada peserta GiveAway.

(Ye ke, apa dia tu Fahmi?)


GA BLOG JUMP V 2.0 COMPLETE UPDATED!

Pertama

Gadget BlogJump part II sudah memuatkan kesemua peserta yang berjumlah 118 121 orang. Nampak seronok bila nombornya besar, kan? Tapi , kalau nak lagi seronok, anda pun letaklah sekali di blog. Jadi, traffik sesama anda bakal naik bersama-sama. Barulah seronok , bila GiveAway ada kesan positif pada trafik anda juga.

Yalah, bukan saja dapat hadiah, tapi traffik pun improved! Jadi, jom letak sekarang!

Kedua

Pemenang untuk Hadiah kami sedang listkan semula, dan doa-doalah moga-moga cik AZ dan saya sihat + tak demam untuk uruskan. Maklumlah, lagi banyak hadiah, lagi banyak peserta, lagi tedious kerja yang perlu dibuat.

Harap anda sabar ya? Kami tau anda nervous, kami pun nervous gak ni^^

Ketiga

Kami bercadang akan buat satu lagi giveaway dalam bulan Jun nanti. Harapnya kelemahan  yang ada pada Giveaway kali ni dapat kami tampung. Hadiah? Belum mula lagi GA, dah ada sponsor yang berminat nak sponsor Hadiah  untuk korang readers2 semua, jangan tak percaya~! ^^

Doa2lah ya, mudah2an ada kesempatan dan rezeki, biar kita kongsi2. Tapi korang jangan lah pulak copy paste sembarangan pula ya! Syarat-syarat tu semua, perlu prihatin... saya dan cik Az percaya, bagi anda, apalah sangat syarat tu semua dibandingkan dengan Hadiah best, yang bakal diperoleh. Kan?

Sponsor-sponsor tu pun manusia juga, kena jaga hati dorang. Jadi, kalau ada page Fb mereka, Like, jangan tak Like! Barulah masyuuukkk :D


p/s: Komen memang gila membina. Anda yang join dan buat  segmen komen memang terbaik! That's why ada hadiah baik punya untuk anda!




Jika sukakan entri ni, do reward me with the ads below, ya =) Ada soalan atau pendapat nak kongsi? Jom, sembang2 di ruangan komen di bawah. Jom, jom!

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails