27 March 2011

Review Sahabat Blogger 6 :Aliaa Farhana



Mulanya masuk ke SB, adalah disebabkan supreme single connection dengan makhluk Allah yang sorang ini. Mungkin tanpa ajakan, tadelah nak review blog. Takdelah nak datang gath. yelah, tanpa invi, mana nya nak masuk group macam ni kan?
Saya tak tahu betapa rahmatnya kenal dia, hinggalah saya kenal SB melalui dia. =)


Saya pun tak ingat macamana kami boleh sama2 ada link dalam Facebook.

Apa yang diingati, Aliaa ni orang nya peramah tapi pemalu kecuali telah seronok bersembang. Orangnya sangat suka mengilai ketawa, dan seorang pendengar yang baik, mak saya kata, sifat semulajadi bagi sorang perempuan yang lahir dalam September. =)

Sepanjang kenal, Aliaa berkongsi cerita yang agak banyak tentang keluarga, menunjukkan beliau antara manusia yang rapat dengan keluarga, seperti juga Kyerol. Aliaa juga ada kelompok kawan2 yang supportif.

Oh, sebelum terlupa, sorilah kepada mereka2 yang rasa nak mengurat tu, Aliaa sudah memiliki 4 orang anak. Bukan anak tekak, atau anak telinga okay?

Erk. Saspen ke tak?

Actually beliau ada 4 ekor anak2 kura2.. Semuanya ada nama sendiri. Yang saya ingat, antara nama2 tu, katanya, ada sekor nama Fahmi. (Apekah~)


Aliaa juga merupakan seorang dari otai2 Blogger Perak, in the same league wih Kirin Selama Perak dan Muna Rahimah.

Blog Aliaa bernama ChentaHaty AliaaAfiq. Nama ni ada sejarahnya. Nak tau? kenal2 lah beliau. =) Dalam blog ini, beliau lebih suka bercerita tentang kisah peribadinya sendiri, maybe antara sebab kenapa beliau berblog, iaitu untuk berkongsi pengalaman dan cerita peribadi. Blognya..... pink. (taktau nak komen apa.)

Maybe dulu, blog beliau ada lagu, tapi setelah teruja, beliau telah membuang widget autoplay lagu. Terus jadi ringan dan boleh dibuka dengan connection wifi  =)

Jom2 terjah blog dia!


Tamat sudah review. Sekian terima kasih~ =)

Kita Kawan, Bukan Mahu Lawan

Koleksi Flash Header

Related Posts with Thumbnails